diumenge, 6 de febrer del 2011

Happy B-Day Mama i tieta Caterina! :)

Tal dia com avui fa uns quants anys van néixer a Menorca dues bessones: la Fina i la Caterina, la mama i la tieta.
Avui es fan grans i des de la distància, els desitjo de tot cor que passin un feliç dia!

Pastís de Patchwork! Mmmmh!

Mama, encara que no em connecti tant a l'skype (l'ordinador es va fent gran i es col·lapsa cada vegada que intento parlar amb tu per l'skype i em poso nerviosa i aleshores em vénen ganes de tirar-lo per la finestra i... en fi) penso en vosaltres cada dia: i què deuen fer ara els papes? Deuen ser al Desig fent un cafè amb la mestressa que els explica les novetats de TV3 perquè el seu fill hi està ficat? O deuen ser a casa els avis menjant les delícies de l'àvia i el tortell que l'avi ha anat a comprar a la pastisseria de la Plaça de la Concòrdia? Ah no, ja ho sé... la mama està de cutxipanda amb les amigotes i el papa està sol a casa veient Fringe, segur que ho he encertat! :)

Des de Londres i amb amor, espero que passis un feliç dia i que sàpigues que la teva filla -que cada dia pensa en tu- encara hi pensarà més avui. Us trobo molt a faltar i cada dia dono gràcies per tenir uns pares que m'han deixat viure aquesta aventura que estic vivint. Moltes gràcies, us estimo molt!

Tieta! No m'oblido pas de tu :)
Em fa molta il·lusió quan em truques a Londres i m'expliques com van les coses per Menorca.
Ja saps que part de la meva vida està a Menorca, és un lloc que sempre portaré amb mi. Aquí a Londres també vaig fent anunci de l'illa: sempre que em pregunten pel nom "La meva mare és de Menorca, la meva tieta viu allà", estic molt orgullosa de les meves arrels!

Espero que passis un dia fantàstic i que sàpigues que des de Londres pensaré molt en tu. Molts petons i records a ses cusses!
Les bessones Riera (aconseguiran sortir a algun capítol de La Riera?)

2 comentaris:

  1. Yey!!!!
    Ja estava esperant amb ànsies el següent text que escriuries, fins i tot amb la Roser ho vam comentar, dient que estaves trigant molt i que no teniem notícies teves des de feia setmanes. Però bé, ja vec que estàs bé i quina millor ocasió per escriure que per felicitar a la mama i a la tieta, des d'aquí també felicitats!!!

    Molts petons des de Sants-BCN, ens veiem i seguirè comentant cada escrit perquè vegis que segueixo el blog!!

    GEMMA

    PD: Segueix escrivint al blog i explicant experiències amb el teu do a l'escriptura que tens però sobretot gaudeix!!
    PD2: A la Roser i a mi ens deus unes fotos... ehem???.....continuarà....

    ResponElimina